.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار در گوشی از ورزش مازندران!

سایت شمال ورزشی نوشت:در جریان پیگیری‌های خبری به شنیده ها و زمزمه هایی هایی برمی‌خوریم که تصمیم گرفتیم که روزهای شنبه هر هفته کاربران خود را مهمان این اخبارنماییم .

**شنیده شده در مراسم برگزاری تجلیل از قهرمانان ورزشی یکی از شهرستان های استان نائب رییس یک هیات ورزشی انتقادات تندی را علیه مدیر ورزش و جوانان شهرستان انجام وبعد از آن جلسه را ترک کرد.

**شنیده شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان، یکی از دست اندرکاران رسانه های ورزشی مازندران برای سرپرستی یک هیات ورزشی به فدراسیون مربوطه پیشنهاد شده که تا این لحظه حکم مشارالیه صادر نشده است.

**شنیده شده در پی استعفای زود هنگام فرزانه سرپرست تازه معرفی شده هیات والیبال مازندران مذاکراتی برای برگشت  رییس سابق این هیات انجام شده است.

**شنیده شده سرمربی یکی از تیم های فوتبال استان که در لیگ کشوری در حال رقابت می باشد به دلیل مشکلات مالی تیم هزینه ها مربوطه را شخصا"می پردازد.

**شنیده شده در راستای تغییر در هیات های ورزشی برای یکی دو هیات دیگر هم بزودی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان سرپرست معرفی خواهد شد.

**شنیده شده در خلال مراسمی که مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در آن حضور داشته تبلیغات یکی از کاندیداهای احتمالی شورای شهر شده است.

**شنیده شده  برخی از دست اندرکاران فدراسیون های ورزشی تعطیلات عید خود را در مازندران سپری خواهند کرد البته برای اسکان خود التماس دعاهایی هم داشته اند!!!

**شنیده شده جابجایی روسای اداره ورزش و جوانان دو شهر پر جمعیت مازندران قطعی شده و بزودی جانشین آنها معرفی خواهد شد.

**شنیده شده در پی پایمال شدن حق یک کشتی گیر مازندرانی پدر این ورزشکار به مدیر کل ورزش و جوانان مازندران مراجعه و از اینکه حق فرزند وی پایمال شده به شدت معترض بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 اسفند 1391
آقاي مشاور ديگه چه خبرها الان ماشاالله هر چي دستگاه ورزش دارد مشاور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.